Laura Stoica – Îngerii nu plâng


În noi va arde veşnic,
Lumina unui timp pierdut.
Nu putem uita,chiar dacă iertăm,
Clipa care ne-a durut.
În noi ,mor anotimpuri,
Şi se fac îngeri uneori
Doamne eu ce fac,
Sunt copil sau om mare,
Mă închin şi tac.

Îngerii nu plâng ,copile,
Aprinde-o candela sub cer
Îngerii nu plâng,sunt mult prea tineri
Sfinte ploi de aur în etern.
Şi iar doi mai tresar în noi
Mă închin iar şi taaaac şi taaaaaaaac
Îngerii nu plâng,copile
Aprinde-o candela sub cer
Îngerii nu plâng sunt mult prea tineri
Sfinte ploi de aur în etern.

Îngerii nu plâng…de ce ?
De ce pot fi aşaaaa ?
Dar eu ce fac?
Mă-nchin iaaaaaaaaaaaaaar,
Mă închin iaaaaaaaaaaaaar.

Videoclipul îl puteţi viziona aici.


Am ceva de spus:

