Azi cerul nu mai e senin.


Azi cerul nu mai e senin ca în celelalte dimineți când mă trezeam și zâmbeam la întâlnirea cu marea de albastru.

Azi … plouă, ninge … încet.

Azi … nu mă mai calmează nimic.

Privirea lui întunecată mă urmărește peste tot.
Nici în gânduri nu mă simt în siguranță.
Mă cucerește părticică cu părticică fără să știe măcar.
Mă deprimă.
Mă face să țip.
Să sar.
Să cânt.
Să iubesc.
Să fluier.
Să mă urc pe pereți.
Să mă gândesc la el.
Să mă enervez.

De dor.

Candy … 8-> …


Am ceva de spus:

