Plec.


Dragul meu,
Nu ai vrut tu să fii cu mine?
Şi dragul meu,
Nu ai vrut tu să nu mai fii liber şi singur?
Eu nu mai pot pretinde că nu te cunosc.
Şi în noaptea aceasta, tu eşti numai al meu.
Ia-mă de mână
Plecăm de aici. În seara aceasta.
Nici nu trebuie să spui cuiva.
Ei nu ar face altceva decât să ne ţină pe loc.
Deci, până la răsărit
Noi vom fi departe. Vom fi la jumătate de drum. La jumătate de oriunde.
Unde dragostea e mai mult decât numele tău.

Am visat mereu la un loc pentru tine şi pentru mine. Un loc pentru noi.
Nimeni nu va şti unde vom fi. Nici cine vom fi.
Voi fi în stare să-mi dau viaţa pentru tine.
Am visat atât de mult … Atât de mult încât nu mai pot visa.
Să fugim. Să fugim acum. Te voi duce departe.

Uită de toate.
Vino cu mine.
Nu privi în urmă.
Deschide-ţi inima.
Urmează-mă.
Nimeni nu ne va opri acum.


Am ceva de spus:

