Tu ai pune Pariu cu viața?


Eu am pus deja. În această seară. Și am de gând să-l câștig.🙂

Tocmai în această seară când ProTv a lansat primul (?) serial muzical din România: Pariu cu viața.
Să zic ce părere mi-am făcut, nu? Ei bine, mi-a plăcut. Chiar mi-a plăcut. E un serial românesc de la genericul de început până la cel de la final, și acest lucru se vede. Am râs cu lacrimi la secvențele cu familia Popa, m-am întristat pentru accidentul Ancăi, am cântat și am dansat alături de LaLa Band pe unele dintre cele mai mai cunoscute melodii ale tuturor timpurilor, și am și un favorit, un personaj favorit.. puțin suspans.. exact: Ioana. Parcă aș fi eu, mai în glumă, mai în serios.🙂

Vizionare plăcută!


Am ceva de spus:

