Adevăruri și înțelepciune !


”Am simțit todeauna că, în ciuda tuturor suferințelor și nenorocirilor, dincolo de bine și rău, există ceva care conferă vieții rațiunea de a fi și stabilitate. Chiar și în cele mai întunecate clipe, pentru mine Dumnezeu este în ceruri iar în lume totul este în ordine. […] Noi căi mi se deschid mereu, noi orizonturi se desfășoară înaintea ochilor mei încântați, sursă nesecată de frumusețe și bucurie. Chiar și în cele mai întunecate ceasuri de deznădejde, am știut în adâncul ființei mele că, până și ele, mă vor ajuta să fac noi descoperiri, mă vor îmbogăți cu o învățătură mult mai profundă, mă vor pune în fața unei frumuseți și mai impresionante. Când am făcut greșeli cumplite și am trecut prin teribile experiențe aducătoare de beznă, în care mi-a fost dat să trăiesc sub etaloanele mele de viață, scânteia a continuat să mă conducă, și, în final, să mă elibereze. Vreau să le spun celor care au pășit pe această cale a disperării că am cunoscut chiar chinuitoarea dorință de a mă sinucide. Am fost împiedicată de două lucruri: de convingerea că nu aș face decât să adaug în mod ireparabil la păcatul originar; și de sentimentul de responsabilitate față de cei pe care i-aș fi lăsat în urmă. Ce nu știam atunci, dar știu acum, este că aș fi jertfit marile bucurii pe care viața pământească mi le oferă – și nu m-aș fi lepădat de nenorociri.”

(”Credința lăuntrică” – Principesa Ileana)


Am ceva de spus:

