Cand Soare va fi…


[Română]

 

 

E tot, e pustiu, câtă durere-n mine
Şi câtă dragoste şi toată, toată-i pentru tine
Nu înţeleg ce fac pe lume
Când nu mă vrei aproape
Nu mă visezi în noapte
Aşa cum te visez

Dar eu plec, tu rămâi
Şi-ţi mai doresc iubirea care-am vrut
Să ţi-o ofer atât de mult
Poate acum, când nu mai sunt
Vei înţelege sper…
Dar va fi târziu
Şi eu mă înalţ spre cer

REFREN
Şi eu mă înalţ spre cer
Şi simt că te las îngerul meu.
Când ploaie va fi pe pământ
Tu vei şti că despre tine cânt
Când soare va fi pe pământ
Tu vei şti…

Nu mi-a rămas nici-o speranţă
Tu le-ai ars pe toate
Şi câtă dragoste ai ars nu vei afla vreodată
Îţi amintesti de ziua-n care
Vroiam să-ţi dăruiesc o floare?
Tu gingaş mi-ai şoptit că pleci
Iar eu rămân…

Nu, eu plec, iar tu rămâi
Şi-ţi mai doresc iubirea care-am vrut
Să ţi-o ofer atât de mult

Poate acum, când nu mai sunt
Vei înţelege, sper…
Dar va fi târziu
Şi eu mă înalţ spre cer

REFREN
Şi eu mă înalţ spre cer
Şi simt că te las îngerul meu.
Când ploaie va fi pe pământ
Tu vei şti că despre tine cânt
Când soare va fi pe pământ
Tu vei şti…

Numai durerea mea e pe pământ

Ultima dată despre tine cânt
Păstrez în suflet numele tău sfânt
Toată viaţa ţi-o dau…

Şi eu mă înalţ spre cer
Şi simt că te las îngerul meu
Când ploaie va fi pe pământ
Tu vei şti că despre tine cânt
Când soare va fi pe pământ
Tu vei şti…că despre tine cânt…
Despre tine cânt…

 

[English]

About you I’m singing

It’s all, it’s empty, all the pain inside of me
And how much love and all, all for you
I don’t understand what I’m doing on this world
When you don’t want me close
You don’t dream me in the night
Like I dream you

But I leave and you stay
And I wish the love I want to
Give you so much
Maybe now,when I’m gone
You’ll understand,I hope
But it will be late
And I’m heading for the sky

“R”: I’m heading for the sky
I feel I’m leaving you,my angel
When rainfall is starting
You will know that about you I’m singing
When sun will appear after rain
You will know… that about you I’m singing

I have no hope left
You burned them all
How much love you wasted,you will never know
Remember that day when
I want to give you a flower?
You softly said to me that you’re leaving
And I’m staying…

No,I’ll go,you stay
And I wish the love I want to
Give you so much

Maybe now,when I’m gone
You’ll understand,I hope…
But it will be late
Cause I’m heading to the sky

Only my pain is on earth
Last time when I sing about you
I keep in my soul you’re holy name
All my life I give ït to you.

 

 

 


Am ceva de spus:

