Mică şi puternică !


Am fost de-a dreptul înspăimântată când ai plecat..

Mă gândeam că nu pot rezista fără tine, că nu o să mai pot trăi.. Fără tine!

Deşi a trecut foarte mult timp .. ştii că a trecut foarte mult timp? ..  uneori încă mă mai sperie acest gând..

E greu.. e viaţa mea.. cea cu care tu te-ai jucat..

Dar ..

Am crescut puternică.. fără tine…

Am învăţat să-mi port singură de grijă..

Am învăţat că oamenii nu merită încrederea mea..

Acum sunt o actriţă bună..

Am învăţat să zâmbesc..

Dar am uitat să iubesc.

Pleacă! Ieşi din capul meu ! Degeaba dacă nu-ţi pasă.

Aş vrea să nu-mi mai pese..

Acum ţin capul sus şi merg înainte.

Ai grijă!

Poate într-o zi vom fi faţă-n faţă .. păzeşte-te de acea zi!

Primeşte îmbrăţisarea mea! >:d<

 

Nu există „Îmi pare rău!” !


2 thoughts on “Mică şi puternică !

Am ceva de spus:

