Fericirea pe care o primesc doar cu tine vreau sa o traiesc..


Exact asa. Laura mea, frumoasa mea .. cu tine vreau sa impartasesc fericirea mea.
Nefiind mare fan Inna am ajuns zilele acestea sa o simpatizez mai mult.🙂 E vorba de coverul pe care l-a facut melodiei Laurei Stoica: „Mai frumoasa”. A fost o adevarata surpriza sa vad ca unii artisti si oameni ai muzicii actuale isi amintesc de cei dinaintea lor si le comemoreaza memoria atat de frumos. Initial am fost egoista la gandul ca altcineva canta melodia aceasta care e a Laurei si numai a ei, dar mai apoi mi-am dat seama ca suna bine si pe vocea Innei si ca se transmit multe sentimente. Eu, cel putin, simt o mare emotie. Laura traieste prin fiecare emotie, fiecare cuvant, fiecare nota muzicala, fiecare gand. E atat de frumos si ma bucura atat de mult acest videoclip si ideea in sine, si tin sa multumesc si sa laud intentia celui „vinovat” pentru realizarea acestuia. [nu cunosc detalii]

 

 

„Vreau sa raman in lumea ta plina de iubire
Sa ma trezes zambind in fiecare zi
Fericirea pe care o primesc
Doar cu tine vreau s-o traiesc
Cu tine invat sa iubesc / visez [in varianta Innei]. ”

 

 

Dincolo de cuvinte.. Mi-e dor mami! Te iubesc!🙂
Si nu uita, tu ai zis asta:
„Uneori fara tine
Drumul e greu
As vrea sa fii cu mine,
Cu mine mereu..”

Mai vreau sa ma mai alinti macar o data cu vorbe dulci ..

Dar astazi nu pot sa te cert. Astazi te iubesc mai frumoasa mea!🙂


Am ceva de spus:

