Mulțumesc


Dragii mei, vă mulțumesc tuturor pentru urările, gândurile bune, anii mulți pe care ”trebuie” să îi trăiesc, dorințele care trebuie să se împlinească… de pe Facebook, Messenger sau de pe telefon! Am primit cele mai multe mesaje ever, mesaje care au un rol foarte important pentru mine, care mi-au adus multă bucurie, m-au măgulit! Ele seamănă cu lămpile pe care norvegienii le aprind la ferestre pentru călătorii care nu trebuie să se simtă singuri.🙂

Vă doresc tuturor să aveți parte înzecit de sănătate și ani fericiți, plini de realizari!

Tare aș vrea ca ceea ce ne urăm de sărbători să devină realitate. Măcar pe jumătate. :-)

Și tare aș vrea să vă îmbrățisez pe fiecare în parte pentru a vă molipsi cu fericirea mea.

Mulțumesc. Mulțumesc. Mulțumesc.

😀

[Mulțumesc și familiei mele, o mare parte din ea, care mi-a fost alături în această zi atât de specialăpentru mine. Și surioarei mele și prietenilor pentru atmosfera din club. Îmi cer scuze că nu am avut timp să facem mai multe poze. :p]


Am ceva de spus:

