3 martie 2012 .. o zi memorabilă!


Ei bine .. am mai pus un an în buchetul vieții și sunt cât se poate de fericită, iar pentru asta trebuie să vă mulțumesc în primul rând vouă, tuturor oamenilor minunați care v-ați răpit din timpul vostru pentru a-mi împărtăși gânduri și urări. Vă mulțumesc din suflet și vă doresc să aveți parte și voi de momente superbe ca cele pe care le-am trăit eu și să fiți înconjurați mereu de oameni frumoși, din toate punctele de vedere! Și vă dedic următoarea melodie:

Despre noaptea care a urmat nu o să vă zic nimic.. o să rămână micul meu secret!

Cum spuneam într-unul din articolele precedente: nu există cuvinte care să exprime exact cum m-am simțit ieri, așa că nu-mi mai rămâne decât să : Vă îmbrățișez cu drag!

 


Am ceva de spus:

