FEstudIS 2012 – La final!


Iată că s-a terminat și ediția a XI-a a festivalului studențesc ieșean, primul din studenția mea, primul pentru care am muncit enorm de mult timp de o lună de zile (9 aprilie – 11 mai). 

Ce mi-a plăcut! Ce nu mi-a plăcut!

  • Mi-au plăcut oamenii cu care am lucrat! Dar nu toți! E normal, nu învinovățesc pe nimeni. Nici eu nu am reușit să fiu pe placul tuturor!
  • Mi-au plăcut sarcinile care mi-au fost date să le îndeplinesc!
  • Mi-a plăcut atmosfera din pauzele de masă! :))
  • Dar nu mi-a plăcut să mă streseze ”șeful”, să îmi impună ideile sale, să nu mă lase să-mi expun măcar ideile mele, să nu mi se zică clar și în față ce se vrea de la mine.
  • Nu mi-a plăcut să mi se spună că VITEZA trebuie să fie caracteristica muncii mele! Oare nu știe lumea vorba românească ”Graba strică treaba!” ?
  • Nu mi-a plăcut să mi se impună să adopt o mimică inexpresivă, când eu TREBUIE să ZÂMBESC mereu! Altfel nu aș mai fi EU! Și cum am putea oare ”să muncim cu spor, pentru al nostru viitor” [ :)) ] fiind așa? Nu ar fi mult mai frumos și mai eficient un mediu în care domnesc voia bună și zâmbetele, și nu stresul?

Să-mi ziceți voi!

Eu am trecut mai departe! Nu înainte însă de a le mulțumi din suflet colegilor mei pentru experiența minunată de a-i fi întâlnit și de a fi PRIETENI! A fi om și prieten, înainte de toate, sunt mari valori în ziua de astăzi, pe care eu le apreciez enorm. MULȚUMESC Andreea și Roxana, Loret, Alexandra, Andreea, Alina G și Alina B😀, CarlaAlexandru, Marius P și Marius S, Vasile. MULȚUMESC și ție Claudia!

Despre eforturile muncii mele și ale tuturor colegilor mei puteți afla de aiciaici și aici.

Numai bine și ne vedem și la FEstudIS 2013!


Am ceva de spus:

