Rania (I)


Motto

Dacă îndepărtăm măştile, rămân alte măşti, şi tot aşa la nesfârşit până când totul nu este decât durere.

Rania – iubita lui Luca, medic

Luca- iubitul Raniei, regizor-scenarist

Eva – colega din gimnaziu a lui Luca, actriță

Daria – cea mai bună prietenă a Raniei

Alessia – cea mai bună prietenă a Evei

 

*

 

Aroma de vanilie se simțea din ce în ce mai puternic pe strada Lăpușneanu. O cafenea veche, o terasă goală și Rania. Sorbind dintr-o cafea, privea pierdută-n zare. Era imposibil să nu o observi: o frumusețe pură, desprinsă parcă din basmele orientale, într-o rochie lungă turcoaz, suplă, înaltă, iar vălul de pe cap îi evidenția ochii mari și negri. Se juca energic cu inelul său, nerăbdătoare să-l vadă. Doar câteva minute a mai durat neliniștea, pentru că Luca ajunse la masa ei:

 

LUCA: Bună iubito! (O îmbrățișă și o sărută lung și apăsat.)

RANIA: Dragul meu, credeam că nu mai ajungi.

L: Îmi cer scuze, dar știi cum e traficul. Orașul nostru a devenit un adevărat șantier.

R: Important e că ești aici acum!

L: Nu știi cât mi-ai lipsit.

R: Și tu mie! Cum a fost la filmări?

L: A fost ok. Multă muncă, dar ne-am și distrat. Sper că am făcut treabă bună. Dar mi-a fost foarte dor de tine!

R: Te iubesc.

 


Am ceva de spus:

