Rania (II)


După câteva zile, seara, în Parcul Copou. Cei doi se plimbau liniștiți și fericiți, când cineva îl bate ușor pe umăr pe Luca:

 

EVA: Luca! Ce faci aici?

L: Eva! TU ce faci aici?

E: Asta e soarta, te poate purta în timp şi spaţiu, în locuri la care nu te-ai fi gândit vreodată. Nu avem cum să ştim ce ne rezervă viitorul. Acum sunt aici și mă bucur să te văd.

L: Și eu mă bucur să te văd.  Eva, ea este Rania, iubita mea. (Reuși el să se dezmeticească puțin și să le facă cunoștință celor două femei.) Rania, ea este Eva.  Am fost colegi în gimnaziu.

E: Bună Rania. Sunt încântată să te cunosc. (În timp ce vorbea o privea lung pe Rania, o măsura din cap până în picioare și încerca să-și ascundă mânia și disprețul pentru femeia care i-a furat inima lui Luca. Trebuia să recunoscă însă că era o femeia frumoasă. Prea frumoasă chiar. Lucru care o înfuria și mai tare.)

 

Eva era o femeie puternică, indepenentă și mai ales, frumoasă: roșcată, cu părul tuns bob scurt, cu niște ochi mari și verzi, nu foarte înaltă. O femeie care reușea tot ce își propunea. Și avea să reușească și de această dată.

 

 

E: Ce ziceți dacă am merge să ne distrăm puțin în seara asta? Cea mai bună prietenă a mea, Alessia, dă o petrecere în Coopers Club.

R: Îmi pare rău, sunt de gardă la spital în această noapte, dar mergeți voi doi. Sunt sigură că aveți multe să vă povestiți.

 

Evei îi străluciră ochii la gândul că îl va avea pe Luca numai pentru ea și că lucrurile îi merg atât de bine încă din prima zi. Se uita lung  către el și flutură din gene de câteva ori, în așteptarea unui răspuns:

 

E: Ei, ce zici?

L: Ok. Ne vedem acolo după ce o duc pe Rania la spital.


Am ceva de spus:

