Rania (IV)


L: Ce faci? Ai căzut în paharul cu melancolie?

Vocea bărbatului o trezi brusc din visare. Şi zgomotul petrecerii în plină desfăşurare îi invadă şi răni timpanele.

E: Hei. Ce bine-mi pare că ai ajuns. Ce bei?
L: O bere, doar mă ştii!

Eva făcu un semn discret barmanului şi îi ceru o bere. Apoi se întoarse zâmbind către el.

E: Pe unde ai mai umblat? Ce ai mai făcut? Ce mai faci?
L: Ce tiradă! râse bărbatul cu poftă. Uitasem câtă energie ai şi mai ales uitasem de spiritul tău inchizitorial. Ei bine, ce să fac? Muzică bună, un scurtmetraj. Zilele trecute m-am întors de la o filmare. Acum lucrez la un scenariu.

E: Serios? Cum îți e?
L: E ok deocamdată. Dar mă ştii, nu am stare. Tu în schimb văd că nu te dezminţi, spuse el cu vocea puternică de bas. Ultima dată ne-am văzut tot la o petrecere, nu? Câţi ani au trecut?
E: Da. La banchet. Au trecut mulți ani!

Şi Eva râse cu poftă.

 

E: Doar mă cunoşti, cu greu accept schimbările de orice fel.

 

Apoi se întamplă ceva ciudat. Privirile li se întâlniră, iar  ochii lui demonici o străpunseră, făcând-o să îşi ţină respiraţia. Negri precum iadul şi cu prevestiri de acelaşi fel. Exact așa cum și-i amintea.


Am ceva de spus:

