Rania (VI)


Rania stă liniştită pe canapea, într-un halat alb, așteptând. Luca intră și se așează lângă ea.

R: Luca, eu o să plec. Nu mai pot sta cu tine. Nu dacă nu sunt sigură că mă iubeşti la fel de mult cum te iubesc.

L: Ce te face să ai îndoială în privinţa aceasta? Spune-mi, sunt aici lângă tine şi nu mai pot de furie acum!

R: Sunt sigură că ai un argument serios…

L: Pentru ce?

R: Pentru furia de care spuneai.

L: Rania, nu poți pleca. Nu mă poți lăsa așa.

R: Auzi! Ce ai făcut azi-noapte?

L: Am fost la petrecere cu Eva. Știi prea bine.

R: Știu. Și am și văzut.

L: Cum? Ce ai văzut?

Rania îi arătă fotografiile primite.

R: Adio!


Am ceva de spus:

