Rania (IX)


După mai mult timp, timp în care Luca a încercat să vorbească cu Rania, dar aceasta l-a evitat mereu. Cei doi se întâlnesc în cafeneaua spitalului, iar spre surprinderea lui, Rania îl invită să ia loc:

 

R: M-am săturat să fug. M-am săturat să mă ascund. De tine, de mine. E timpul să înfrunt adevărul. E timpul să încerc să trec peste tot şi să o iau de la capăt. O să te uit.

L: Nu. Draga mea, te rog ascultă-mă. Am greşit. Dar nu te-am înșelat. Am greșit că am fost orb și nu am văzut ce intenții are Eva cu mine. Am greșit că am băut peste măsură.  Știu. Dar nu te-am înșelat.

 

Ea îl privi tăcută :

 

R: E prea târziu. Te rog, nu regreta nimic. Dacă în viaţă ne vom reîntâlni voi fi fericită dacă am retrăi clipele anilor trecuţi prin aducerile aminte. Adio !

 


Am ceva de spus:

