Eu vara citesc!


Vara asta mi-am propus să citesc mai mult ca de obicei.😀

Deși am avut până acum o vară plină (mi-am zugrăvit casa, am fost plecată pe ici, pe colo câteva săptămâni, m-am îndrăgostit – chiar dacă relația cu acea persoană nu a durat mult) am reușit să citesc următoarele cărți:

1. Oscar Wilde – Portretul lui Dorian Gray

 

 

 

 

 

2. Jackie Collins – Zeița răzbunării

 

 

 

 

 

3. Masaru Emoto – Viața secretă a apei

 

 

 

 

 

4. James Burnett – Asasinul din umbră

 

 

 

 

 

5. Koji SuzukiRING 2: Spirala

 

 

 

 

 

6. Max du Veuzit – Soțul meu

 

 

 

 

 

7. Sandra Brown – Pânză de păianjen

 

 

 

 

 

8. Mihail Drumes – Scrisoare de dragoste

 

 

 

 

 

9. Gheorghe Hasan – Omul si Universul

 

 

 

 

 

10. Jane van Lawick-Goodall – In umbra omului

 

 

 

 

 

 

Toate cartile interesante sa vina la mine! Astept cu mare drag sugestiile voastre, dragii mei! 

 

 


Am ceva de spus:

