Gânduri.


  Știți deja cum mi-am petrecut o parte din vara care tocmai a trecut, iar dacă nu, atunci mai zic eu încă o dată.😀 Păi m-am îndrăgostit, am citit, am visat, am suferit, chestii din astea .. normale.😀 Curioși cum mi-am petrecut cealaltă parte din vară? Surpriză sau nu .. am ”strigat” în stânga și-n dreapta că mi-e dor de colegi (de liceu, de grupă, de an), de prieteni pe care nu i-am văzut întreaga vară (pe unii chiar și mai demult) și de facultate. Da! De facultate. Ei bine, dacă ”problema” dorului de prieteni am rezolvat-o ușor organizând reuniuni și întâlniri în luna lui septembrie, vizitând și descoperind cu mare plăcere locuri noi, reîndrăgostindu-mă de locuri vechi, bineînțeles în dulcea companie a oamenilor dragi sufletului meu, iată că a sosit și clipa rezolvării ”problemei” dorului de facultate… Dar eu m-am bucurat atât de mult de revederea prietenilor și de trăirea în imaginație a revenirii la facultate încât, acum, în ceasul începerii nu a mai rămas pic de bucurie pentru acest eveniment. Ceea ce simt e un pic de tristețe, un pic-piculeț de regret și mai mult dor. Dor de vara însorită și liberă, de patul moale în care mi-am petrecut atâtea dimineți târzii, uitând de existența ceasului deșteptător. Dor de cărțile prăfuite care abia așteptau să fie răsfoite din nou și din nou, de ceaiurile divers aromate, ce fereastra micuță prin care îmi zâmbea fiecare frunză verde din copacul ce mă răsfăța cu umbra lui. Și mai simt puțină tristețe pentru că trebuie să schimb romanele siropoase și lacrimogene cu lecturi de specialitate, dar simt și bucurie în același timp deoarece sunt cu un pas mai aproape de visul meu cel mai măreț. Sunt plină de sentimente contrarii, dar am o scuză, cum îmi place mie să glumesc: sunt în zodia Pești (doi pești care merg în sensuri opuse)!😀 Nu-mi rămâne decât să aștept ce va fi și să sper ca anul acesta să fie cel puțin la fel de interesant pe cât se anunță a fi și ca aparențele să nu fie la fel de înșelătoare pe cât obișnuiesc a fi! Până la următoarele vești (interesante) vă rog să vă bucurați de viață:  


Am ceva de spus:

