Felix Baumgartner: omul zilei!


Felicitări omului zilei, Felix Baumgartner! A fost la înălțime, la propiu!🙂

 

Felix Baumgartner : omul care a intrat în istorie! Felix Baumgartner : omul nebun care mi-a dat dureri de cap, care mi-a făcut inima când să bată nebunește, când să stea! Felix Baumgartner: singurul om care m-a ținut cu sufletul la gură și cu mâinile încleștate timp de 3 ore, iar apoi m-a făcut să trec prin stări extreme în doar câteva minute! Felix Baumgartner : omul care m-a făcut să plâng, dar de fericire!

Mă bucur enorm pentru reușita lui Felix, dar nu pot să nu-mi amintesc că am mai trăit o experiență asemănătoare în anul 2003. Pentru cei care își mai amintesc, este vorba de tragedia navetei spațiale ”Columbia”. A fost groaznic atunci să văd de fapt cum oamenii ăia mureau. Poate de aceea am avut acum atâtea emoții. Și a fost atâta teamă în sufletul meu.

Îmi place Felix! ;))


2 thoughts on “Felix Baumgartner: omul zilei!

Am ceva de spus:

