O altfel de Cenușăreasă


Așa ceva doar mie mi se putea întâmpla!

Așa ceva doar mie mi se putea întâmpla!

Așa ceva doar mie mi se putea întâmpla!

Așa ceva doar mie mi se putea întâmpla!

Povestea a început azi-noapte, când a plouat și, fiindcă drumul nu e foarte bun, s-a format noroi. Pentru că țin la papuceii mei, mi-am luat până în stație altă pereche de papuci și am luat-o și pe mama cum mine ca să ia papucii înapoi acasă. Pentru că mie nu-mi place să car lucruri.😀

Soarta a făcut ca maxi-taxi-ul să ajungă mai repede decât credeam (și nu-l puteam rata pentru că e singurul de dimineața) așa că .. am alergat puțin, iar când am ajuns la ușă, mi-am lăsat papucii și am sărit înăuntru. Doar în ciorapi. Și cu papucii mei roșii în.. brațe!😀

M-am simțit ca Jamie (Mila Kunis) când se ducea să-l ia pe Dylan (Justin Timberlake) de la aeroport. (Friends with Benefits) Doar că eu mă grăbeam la facultate :)) Nu e coreeectt!!!


2 thoughts on “O altfel de Cenușăreasă

  1. 😀😀😀
    asta e bine🙂 eu am patit mai rau de atat
    ..pe scurt …era inceputul primaverii si mi-am luat o pereche de cizme din piele intoarsa pt primavara ..nu au fost exagerat de scumpe 170 lei …circul cu ele 29 de zile cand deodata imi pica talpa la ele 🙂 eram la servici cand am ramas fara talpa ..sun acasa sa caute cutia in dulap ( le pastrez si fac in ele schimbul de la un sezon la altul ) si bonul de casa , nu eram sigura daca mai sunt in garantie …
    …gasit bonul …fuga „desculta ” la magazin sa le schimb …nu mai erau la fel …aleg altceva …mai dau o diferenta de 100 lei …tot piele intoarsa …fericire mare😀
    …a doua zi merg la servici nu noile achizitii …si trebuia sa ajung urgent pana la finante …ma duce seful cu masina …era ora 12😀 cand cobor treptele …unde-i talpa …nu e talpa😀 …iar la magazin de data asta fara bon fiscal ca nu am mai sunat sa-l caute , doar ma stiau fetele😀😀 …eu nu am fost Cenusereasa ci Motanul incaltat😀

    Apreciază

Am ceva de spus:

