… Zilelele Carierei, UAIC


În perioada 5-9 noiembrie 2012 a avut loc prima ediție a „Zilele Carierei” UAIC, un eveniment  axat pe dezvoltarea carierei și organizat de echipa CIPO.

Eu am participat la atelierul ”Desccoperă-ți punctele tari (și folosește-le în carieră)”, alături de colegele mele de grupă de la Facultatea de Psihologie: Roxana, Andreea și Ana, și alți colegi de la alte specializări, bineînțeles.😀

Irina Șubredu ne-a vorbit despre Psihologia pozitivă, descpre cum ne putem descoperi punctele tari, despre starea de flux.

Dar înainte de toate acestea, ne-a întrebat cu ce asociem fericirea. A fost o întrebare la care nu m-am așteptat și căreia trebuia să îi găsesc repede un răspuns. L-am găsit și încă nu-l regret🙂 :

Eu asociez fericirea cu totalitatea faptelor, gesturilor mici și sincere care ne sunt destinate, sau pe care le oferim celor din jurul nostru. Fără a cere sau aștepta ceva în schimb. Asociez fericirea cu spontaneitatea și generozitatea.

(poți citi și răspunsul doamnei Irina aici: http://www.irinasubredu.com/2012/11/starea-de-flux/, răspuns care mie mi-a plăcut foarte mult, la fel ca și răspunsurile colegilor mei de la Atelier)

Apoi am fost întrebați care ne sunt așteptările în legătură cu acel atelier. Iar eu nu am vrut să le etalez în fața colegilor mei.😀 Și nu din nu-știu-ce-motive-care-mai-de-care, ci doar pentru că nu știam foarte clar care sunt acelea. Știam doar că așteptam ceva. Ceva care să-mi zguduie puțin universul, care să mă facă să-mi pun întrebări, să caut, să cuget, să meditez. Lucru care s-a și întâmplat într-o oarecare măsură. Informații au fost, restul a ținut de modul în care le-am primit și de ce am decis să fac eu cu ele.

Au urmat câteva activități de echipă, multe poze și multă distracție. La cât mai multe astfel de evenimente!

Mai multe fotografii găsiți pe pagina de facebook CIPO: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.446739045382131.108623.127725170616855&type=1

O să revin curând cu un test de descoperire a punctelor tari pe care le poți folosi în (viitoarea) carieră!


2 thoughts on “… Zilelele Carierei, UAIC

Am ceva de spus:

