I see snow everywhere I look


121206-0943

Bună dimineața dragii mei!

 

Sper că ați dormit bine!🙂

 

Ei bine nu știu dacă e cel mai potrivit titlu, însă face parte din reacția mea din această dimineață când m-am uitat pe fereastră: ”I see snow! Snow?! I am dreaming? Is this a nightmare?”

 

Nu, nu urăsc zăpada. Chiar îmi place. Mai ales alături de bradul verde, miros de scorțișoară, vin fiert, colinde, familie, de ce nu și cadouri?😀 Zăpada este cea care întregește decorul sărbătorilor și unul dintre factorii care provoacă magie. E frumos afară când totul în jur e alb! Însă ceea ce nu-mi place e frigul, vântul, noroiul .. Și speram să ningă cât mai aproape de Crăciun când nu o să fiu nevoită să ies prea des din casă, când pot să stau ghemuită în pat cu o ceașcă de ceai fierbinte (din tei și frunze de gutui – noua mea obsesie) și cu o carte bună în mână sau vizionând multele filme de Crăciun pe care le-am mai văzut de câteva zeci de ori, dar tot îmi plac, sau ascultând colinde și ajutând-o pe mama lui Fuego să îmbodobească bradul. Glumesc, doar pe mama mea o ajut să îmbodobească bradul și apoi să gătească toate prăjiturile care-mi plac.  :)

 

Dar vremea nu ține cont de ceea ce vreau eu, așa că până una-alta, bucurați-vă de momente unice alături de cei dragi!

121206-1000

 

 


Am ceva de spus:

