Unora le place Jazz-ul


399330_342171469213407_1488898758_n

Nouă (mie și lui Alex) ne place jazz-ul. Și ne place mult atmosfera pe care o creează cei de la 4Universe oriunde merg. Și ne plac melodiile pe care le cântă. Și ne place vocea Andrei Botez. Ne plac acești oameni minunați ! De aceea am ales să petrecem o seară relaxantă alături e ei miercuri, 28 noiembrie, la Grand Hotel Traian. Și a fost mai mult decât am așteptat să fie.😀

Să vă fac poftă de ei? Ei bine, cu cea mai mare plăcere! Și vă recomand să mergeți să-i vedeți, să-i ascultați, să vă bucurați de faptul că există aproape de noi!

16010_345443468886207_873522049_n

Auzul ne-a fost încântat de mai multe melodii printre care se număra compoziția lor ”Tres content”, o melodie superbă pe care o puteți asculta aici. Dar ce vorbesc eu aici? Toate melodiile au fost superbe, iar eu m-am îndrăgostit de prelucrarea smooth-jazz a piesei ”Wish I didn’t miss you” după Angie Stone. Andra Botez a mai interpretat melodii preluate din repertoriul Ella FitzgeraldLullaby of Birdland, Lauren Bush – Softly as in the morning sunrise, Frank Sinatra – Fly me to the moon, Somewhere over the rainbow.

De asemenea am fost plăcut surprinsă să aud prelucrările smooth-jazz pentru ”The beat goes on” interpretată de Cher și mai ales  pentru piesa folclorică ”Cip Cirip” a Romicăi Puceanu!

Să ne auzim cu bine la următoarele concerte!

Găsiți aici multe fotografii din acea minunată seară cu acei minunați oameni! Iar aici le puteți asculta melodiile! Iar aici puteți fi la curent cu tot ceea ce fac ei!🙂

68439_345444305552790_1356424325_n


2 thoughts on “Unora le place Jazz-ul

  1. Intr-adevar, mi-a placut mult concertul (si compania a fost foarte placuta, apropo🙂 ) si melodia care mi-a ramas cel mai bine in minte a fost cea lautareasca interpretata in stil jazz. E vorba de „Intr-o zi la poarta mea” de Gabi Lunca, scuze ca te-am indus in eroare la eveniment, le-am incurcat😀 http://www.youtube.com/watch?v=dqKIH5zIkG8 Nu stiu daca cititorii tai isi pot imagina o astfel de melodie interpretata in stil jazz, e ceva de neimaginat. In sensul bun🙂
    P.S. Pana la ultimul leu :))

    Apreciază

Am ceva de spus:

