Zile și peripeții


121204-0052(002)”Câte zile atâtea peripeții!”  mi s-a potrivit ca o mănusă zilele acestea.

Încep să vă povestesc despre povestea cu o-altfel-de-Cenușăreasă, care s-a repetat și în care rolurile principale le-au jucat tot pantofiorii mei roșii adorați: Se făcea că era luni, iar eu nu eram în cea mai bună dispoziție. Urma să am o prezentare și trebuia să plec spre Iași. Ca de obicei, nu-mi place să stau prea mult să aștept în stație și nici nu-mi place să plimb noroiul între Victoria și Iași. Așa că o iau pe mama cu mine și papuci de schimb și plec spre stație fix cu câteva minute înainte să ajungă autobuzul. Dar autobuzul a ajuns mai devreme. Eu și mama alergam după el, cineva ne-a văzut și l-a oprit. Eu îmi iau pantofiorii roșii în mână și sar în autobuz (în ciorapi, pe podeaua plină de noroi). Las papuceii jos și încep să caut portofelul ca să plătesc călătoria, dar era dificil pentru că geanta mea e plină cu multe chestii. Și uite așa eu căutam acolo de zor, ridicată pe vârfuri că deh .. nu pot să mă murdăresc ;)) (nu mi-a ieșit), șoferul îmi zicea să mă încalț că mă așteaptă, mama striga și ea de jos să mă încalț, toți consătenii mei râdeau și făceau tot felul de exclamații pe care eu le auzeam ca un ecou din care nu înțelegeam prea multe. După ce am plătit omului călătoria, mi-am luat papucii și am mers spre primul loc liber pe care l-am găsit și m-am încălțat.

Apoi am suferit mai multe entorse ușoare. Apoi am alunecat pe scările care duc sub pasajul din Piața Unirii și am căzut în toată frumusețea mea într-o ”băltuță”. Nici prezentarea nu a decurs la fel de bine cum îmi propusesem. Apoi, pe  drumul care împarte Lunca Jijiei în două, șoferul autobuzului a găsit mai importantă numărarea unor bani, iar autobuzul mergea singur și a luat toate gropile. Pentru că atunci când spun că drumul acela are multe gropi, păi așa este. Și au mai fost și altele mai puțin importante.

Noi să fim sănătoși!


2 thoughts on “Zile și peripeții

Am ceva de spus:

