Motive să credem


Recunosc cinstit că nu sunt mare fan Coca-Cola și că nu consum foarte des această ”licoare” deoarece are un efect mai special asupra mea! (prietenii știu de ce!)  Însă campaniile lor din preajma Crăciunului m-au cucerit încă din copilărie și continuă să o facă. Este și cazul campaniei Motive să credem și a automatului Coca-Cola care primește colindători și colinde și le transformă pe cele din urmă în donații!😀

Reprezentanții Coca-Cola spun despre automat că acesta cuantifică intensitatea cu care cântă fiecare grup de colindători, iar amplitudinea sunetului ia forma unei donații către o cauză nobilă. Astfel, cu cât sunt mai mulți colindători, cu atât devine mai mare donația pentru a oferi sprijin celor care au nevoie.

capture-20121213-144849

Noi, cei din Iași, ne putem bucura de acest automat doar sâmbătă, 15 decembrie. Acesta va fi amplasat în Palas Mall, iar colindătorii vor putea câștiga doze de suc.

Sunt sigură că românii (mulți dintre ei, nu chiar toți) vor aprecia această inițiativă și se vor opri să colinde pentru o cauză bună, mai mult chiar, cred că unii dintre ei vor face adevărate spectacole.  Sunt sigură că în jurul nostru există oameni care ne dau zilnic motive de a crede într-o lume mai bună, iar această inițiativă va demonstra acest lucru!

Pe site-ul motivesacredem.ro găsiți mai multe informații despre locațiile unde ați mai putea ”întâlni” automatul, despre campanie, despre motivele să credem într-o lume mai bună și harta acestor motive. Acolo am văzut că în Iași s-au înregistrat doar 119 astfel de motive și mi-a părut rău. Bineînțeles există și orașe în care s-au înregistrat mai puțin de 10 motive, dar pe mine mă interesează orașul meu natal.

CARE SUNT MOTIVELE VOASTRE DE A CREDE ÎNTR-O LUME MAI BUNĂ?

Între timp vă spun care sunt motivele mele de a crede într-o lume mai bună.

Cred datorită familiei mele care mă face să mă simt specială, care mă susține și care are încredere în mine!

Cred datorită bunicului meu care acum nu mai este alături de mine, dar mi-a oferit o educație rară și mi-a semănat în suflet numai lucruri bune!

Cred datorită fratelui meu, pe care eu îl consider propriul meu copil, deoarece mă face foarte mândră de el!

Cred datorită prietenilor mei care mă acceptă așa cum sunt și care îmi sunt alături!

Cred datorită oamenilor autentici, deosebiți, minunați cu care îmi place să mă înconjor deoarece ei îmi demonstrează că se poate mai bine!

Cred pentru că altfel aș fi pierdută! Cred pentru mine, cred pentru toți!

capture-20121213-144811


3 thoughts on “Motive să credem

Am ceva de spus:

