Blugi. Blog. Eu.


Care este legătura între elementele din titlu?

Eu sunt legătura.

Păi eu am blog. Și port blugi. Port blugi în jur de 70 % din timp, chiar dacă ador fustițele și rochițele.😀

Blugii sunt versatili, comozi, nemuritori, și ne pot salva când suntem în pană de idei, atunci când alcătuim o ținută. Fie că ne grăbim să ajungem la birou/ școală/ liceu/ facultate, sau ne pregătim pentru o seară faină alături de cei dragi, blugii ne oferă soluții ușoare și interesante pentru ținute deosebite.

Pentru că sunt destul de ocupată și destul de comodă când vine vorba de îmbrăcăminte, dar și pentru că îmi place să-mi pun silueta în evidență (arrr..) îmi plac mult blugii skinny, iar în această perioadă a anului îmi plac cei stretch și superstretch. Pe superjeans.ro mi-am găsit perechea! Sper ca Moșul să fie cu ochii pe blogul meu și să afle ce-mi doresc (pentru că nu am avut încă curajul să îi scriu o scrisoare :D) !

img_blugi_pentru_femei_levis-redtab-fw12-05703-0005

Blugii – must have al bloggeriței din mine!


2 thoughts on “Blugi. Blog. Eu.

Am ceva de spus:

