BringMeBack


capture-20121214-202818

Cine mă cunoaște știe cât de ”cu capul în nori” sunt. Am fost așa de când mă știu: o persoană visătoare, care nu dă atâta importanță lucrurilor fizice. Din această cauză am pierdut foarte multe lucruri la viața mea.

Îmi amintesc că am pierdut cele mai multe lucruri în timpul liceului: bani (foarte mulți chiar; îmi amintesc că la început de clasa a 9a am pierdut atât de mulți încât ai mei m-au întrebat dacă nu am început să fumez sau să consum droguri), haine (am obiceiul particip la mai multe evenimente pe parcursul aceleiași zile și să îmi schimb hainele de la un eveniment la altul, motiv pentru care am mai mereu câteva obiecte de îmbrăcăminte la mine; așa am pierdut o pereche de blugi într-o parc, o pereche de pantofi într-un autobuz 41, uniforma liceului, pataloni de trening, cămașă albă, etc.), telefoane (până acum am pierdut vreo 3) și alte-nu-mai-știu-care lucruri pe care, deși nu le apreciam foarte mult, le-am regretat. Și în momentele alea nu aveam cum să nu mă gândesc cum ar fi fost dacă exista un lucru care să mă ajute să recuperez toate lucrurile acelea.

Ei bine, de curând am aflat de existența sistemului BringMeBack.

capture-20121214-202641

BringMeBack este un serviciu disponibil la nivel internațional care te ajută sa îți recuperezi lucrurile de valoare pierdute, indiferent de locul în care le-ai pierdut, în țară sau în străinătate.

Serviciul funcționează deja în cinci state europene (Germania, Elvetia, Austria, Italia și, de acum și în România) și înregistrează rate de recuperare de peste 90% din bunurile pierdute.

Aplaud această inițiativă și vă doresc tuturor să pierdeți cât mai puține lucruri și cât mai puțin valoroase. Însă, dacă totuși se întâmplă, nu vă faceți griji: BringMeBack e la datorie!

 


Am ceva de spus:

