Schimbare la față:Yahoo Mail


E-mail-ul este unul dintre obiceiurile mele zilnice. Este primul lucru pe care îl verific dimineața și ultimul lucru pe care îl verific seara, înainte să merg la somn.🙂

NewMail2

Astăzi când am deschis mail-ul am avut o surpriză, frumoasă zic eu. Yahoo Mail a făcut câteva modificări. Prima modificare și cea care mi se pare mai importantă este reducerea reclamelor și știrilor care apăreau pe prima pagină a e-mail-ului. Pentru care foarte multe persoane, inclusiv eu, ne-am ”luptat”. Apoi cei de la Yahoo au mărit viteza de primire / trimitere a mesajelor, dar și viteza de navigare printre acestea. Acum Inbox-ul este mai intuitiv, ușor de navigat , nu mai sunt atât de multe elemente care să-mi distragă atenția de la ceea ce mă interesează cel mai mult: mesajele pe care le primesc pe e-mail.

Thumbs up pentru noile modificări de la Yahoo Mail!😀

Așa arată pagina mea de mail acum:

capture-20121213-112100


Am ceva de spus:

