Balet și publicitate: Claudiu Florea


Pe Claudiu Florea l-am cunoscut la ediția din această toamnă  BizCamp. L-am ascultat atunci vorbind despre pasiune și despre ceea ce face și am vrut să aflu mai multe. E ceea ce numesc eu un om autentic. Alte cuvinte sunt de prisos. Lectură plăcută!

_DSC02151. Sunteți pasionat de publicitate.  Cum a apărut această pasiune ?

Din curiozitate. Am dansat multă vreme în Occident și fiind expus la publicitate m-am întrebat cum ajung mesajele alea la mine, cine le face, cum se distribuie etc. Am început să citesc cărți din domeniu și mi-am dat seama că mi-ar place să fac asta.

2. Ce v-a adus bun în viață ?

Publicitatea ? Mi-a lărgit orizontul cunoașterii, m-a făcut să mă gândesc mai mult la oameni și la vieților lor.

3. Mai aveți timp și pentru alte pasiuni? Care sunt celelalte pasiuni ale dumneavoastră?

Colecționez calendare de perete, citesc din varii domenii, mă uit la filme.

4. Cum împărțiți timpul dedicat profesiunii, vieții profesionale și timpul dedicat vieții personale ?

Cu dificultate, dar întotdeauna familia este pe primul loc.

5. Ce faceți când nu faceți nimic?

Nimic J Îmi las mintea să zburde slobodă.

6. Cum luptați împotriva plictiselii ? Aveți vreo strategie ?

Nu mă plictisesc niciodată. Cea mai la îndemână este lectura.

7. Ce înseamnă pentru dumneavoastră o viață bine trăită / trăită așa cum trebuie ?

Să mă simt bine în pielea mea, cu ce gândesc, cu oamenii care mă înconjoară, cu opiniile mele, să-mi placă ce fac și să câștig bani din asta.

8. Aud foarte des discutându-se despre timp și pasiune. Ce sau cine credeți că le face pe acestea două să fie de calitate ?

Singura calitate a timpului este că trece și atunci trebuie să faci astfel încât această trecere să fie utilă și singurul mod în care poți face asta este să-ți cultivi pasiunile. Sunt singurul motiv serios pentru care te dai jos din pat dimineața.

9. Să vă înteb totuși : Ce este timpul ?

Vezi răspunsul de mai sus.

10. Ce este pasiunea ?

Foc interior

11. Care sunt atributele esențiale ale timpului și ale pasiunii ?

Nu știu. Ce am zis mai sus s-ar puea să te ajute.

12. Ce valoare au acestea pentru dumneavostră ?

Depinde cum le folosesc. În general sunt oportunități de a învăța despre tine și lumea în care trăiești.

13. Ce a rămas neschimbat la dumneavostră acum, raportându-ne la perioada copilăriei, adolescenței ?

Felul în care privesc și mă raportez la lume. Sunt la fel de curios să aflu despre mine punându-mă în contexte diferite astfel încât să cresc ca persoană.

14. Ce nu se știe despre dumneavostră?

Că am suferit o operație de reconstrucție nazală când aveam 13 ani. Am suferit un accident în urma căruia am avut cădere de piramida nazală.

15. Care a fost prima lecție de viață pe care ați învățat-o?

Copilul care nu plânge nu primește tzatza😉

16. Ce proiecte de viitor aveți ?

Să fiu fericit!

17. Ce cărți citeați în facultate și au lăsat urme ? Câteva titluri.

”De veghe în lanul de secară” – Salinger, ”Micul Prinț” – Antoine de Saint Exupery. Nu le-am citit în timpul facultății, pentru că nu am am absolvit cursurile uneia.

18. Care sunt lucrurile din viața dumneavoastră care vă oferă și mențin echilibrul emoțional?

Familia, credința, prietenii.

19. Doriți să vorbiți puțin despre oamenii care v-au inspirat, v-au motivat, care au însemnat ceva pentru dumneavoastră ?

Nu am eroi sau idoli. De la fiecare persoană pe care am întâlnit-o am învățat câte ceva. Mai ales despre mine. Se spune că suntem suma tuturor experiențelor trăite.


Am ceva de spus:

