Cum am fost cerută în căsătorie


13212304-beautiful-engagement-ring-in-red-boxZilele trecute urmăream un reportaj cu Teo Trandafir în care vorbea despre începutul relației cu .. soțul ei și despre cum a fost cerută în căsătorie. Spunea (foarte frumos de altfel) că a fost cerută de vreo 500 de ori, în vreo 500 de moduri. Asta, dar nu numai, m-a făcut să mă gândesc la dățile și modurile în care am fost eu cerută în căsătorie.

Poate că nu vă așteptați la mărturisirea aceasta, dar am fost cerută în căsătorie de 3 ori până acum.

Prima dată s-a întâmplat la grădiniță: la serbarea de sfârșit de an, un coleg a venit la mine cu un inel (”împrumutat” de la mama lui) și m-a întrebat direct dacă vreau să fiu soția lui, apoi, fără să mai aștepte răspunsul, m-a luat de mână și m-a dus la părinții noștri care vorbeau într-un colț al încăperii și le-a spus că ne vom căsători când vom fi mari. Dar asta nu s-a întâmplat, chiar am pierdut legătura cu acel băiat.😦

Apoi, cea mai frumoasă cerere s-a întâmplat în clasa a 7-a, chiar de ziua mea. A fost cu inel, cu trandafiri roșii, cu îngenunchiat și toate cele. Și acum mă emoționez când îmi amintesc.🙂 Cu toate acestea, nu am acceptat. Nu a fost să fie.

Cea mai recentă a fost astăzi. M-a trezit soneria telefonului: mesaj ”Vrei să te măriți cu mine?”. Am încremenit!

Frumos, dar căsătoria nu e pentru mine! Am prea multe alte planuri!


One thought on “Cum am fost cerută în căsătorie

Am ceva de spus:

