21 ♥


aspergers-loveNumărul ”21” m-a ”bântuit” mult timp. De obicei, în ziua 21 a lunii sau la ora 21 a unei zile mi se întâmplă ceva fain. Dacă un examen are 21 de întrebări, atunci e clar ca o să iau o notă bună. Și multe altele. Înțelegeți, da?

Și apoi mă gândesc că peste foarte puțin timp o să împlinesc frumoasa vârstă de 21 de ani. Asta înseamnă că o să fie cel mai frumos an al meu, da? Cel mai productiv, cel mai important, cel mai cel?

Acum mă calmez.. Respir, număr până la cinci.. Și continui să vă vorbesc despre un alt ”21” pe care l-am întâlnit curând:

În cartea lui Tudor Chirilă : ”Exerciții de echilibru” găsim o provocare: lista celor 21 de cuvinte. Cele mai importante 21 de cuvinte. Nu contează că sunt substantive, verbe, adjective ..

Am stat și m-am gândit câteva zile la cele 21 de cuvinte ale mele. Care să fie cele mai importante? Care să merite să fie pe această listă?

Fără îndoială la începutul listei se află F A M I L I E !

Apoi I U B I R E !

Apoi C U L O A R E!

Apoi:

ACASĂ

MUZICĂ

TALENT

SOARE

TINEREȚE

AMINTIRI

PASIUNE

SUFLET

PUTERE

SĂRBĂTORI

PRIETENI

DUMNEZEU

PREZENT

INTERNET

DANS

DEZVOLTARE

DORINȚE

ÎNTREG.

Care sunt cele mai importante 21 cuvinte ale voastre? Sunt foarte curioasă să le aflu! Vă provoc să vă faceți fiecare lista voastră: Alex, Mădălina, Elena, Ela, Anca, Vicol. Și nu numai! Oricine vrea poate să-și facă lista, cu o condiție: să o văd și eu!😀


26 thoughts on “21 ♥

  1. Chiar am sa ma gandesc si o sa scriu.🙂 Multumesc ca te-ai gandit sa ma ”pui” sa fac o lista a mea.
    In general, e interesanta lista asta pentru ca iti da ocazia sa vezi ce apreciezi mult din tot ce te inconjoara.

    Apreciază

    1. Prima mea intenție nu a fost să fiu atât de autoritară😀 Dar m-am gândit exact la ce te-ai gândit și tu: la faptul că realizezi ce apreciezi din tot ce ai sau ce se află în jurul tău și că în această perioadă e cel mai bun moment, iar dacă eram mai ”moale” poate ați fi găsit ca scuză să sunteți prea ocupați și alte scuze.😀

      Apreciază

    1. 🙂 Eu credeam că sunt singura, dar după ce am scris articolul mi-au tot mărturisit oamenii că îi leagă lucruri de acest număr.
      Cu ocazia asta Dan, ești și provocat să-ți realizezi lista de 21 de cuvinte importante! Mult succes!

      Apreciază

  2. Pingback: 21 | ideisiidei

Am ceva de spus:

