Vin sărbătorile!


craciun-main-1

Suntem la câteva ore de cea mai mare și importantă sărbătoare a creștinilor: Crăciunul – sărbătoarea manifestării iubirii divine care s-a arătat omenirii prin venirea pe pământ a lui Iisus.

Facebook-ul ”răsună” deja de multe zile, săptămâni chiar, de urări, mesaje, melodii, forografii cu zeci de tag-uri.. Frumos, dar parcă e prea mult. E plăcut să vezi că ceilalți se gândesc să îți ureze toate cele bune, dar ceva nu e în regulă. Părerea mea!

Eu m-am gândit să nu contribui la multitudinea de mesaje cu care sunteți bombardați în aceste momente în sensul că nu o să vă ”tăguiesc” în fotografii, nu o să vă trimit tot felul de urări care mai de care. În schimb, voi o să știți cât de mult mă bucur că existați (fie că vă cunosc, fie că încă nu vă cunosc) și că o să fiți în gândurile mele în clipele magice ale Crăciunului, iar tot ce îmi doresc mie, vă doresc și vouă! Nu există alternativă!

Sărbători magice, pline de iubire!

Vă îmbrățișez cu drag!


6 thoughts on “Vin sărbătorile!

  1. Chiar şi citind, ori de câte ori timpul ne permite, blogurile ce ne sunt dragi şi apropiate sufletelor noastre, nu poţi niciodată să ştii ce anume şi-a aşternut pe foaia cu dorinţe pentru 2013 cel/cea care se află “în spatele” cuvintelor frumoase şi a gândurilor bune împărtăşite. De aceea pare o misiune practic imposibilă să „personalizezi” un mesaj de sărbători, să cauţi să exprimi în cuvinte potrivite wish-list-ului fiecăruia ceea ce anume doreşti să transmiţi pentru noul an. Iar de mesaje „tip” ce tind a „păcătui” prin a transmite urări seci, comune, lipsite parcă de suflet şi căldură, n-am vrea să „abuzăm” pentru că am dori să simţiţi căldura şi gândurile bune pe care încercăm să le transmitem.
    Aşa că o să spunem simplu : sărbători cu bine şi un an mai bun ! Şi multă, multă sănătate !

    Apreciază

Am ceva de spus:

