Despre pasiuni și viață: Mădălina Viziteu


De Mădălina cu sigurață veți mai auzi!

Cine este Mădălina? E o fată simplă, cu suflet mare, pasionată de antreprenoriat, cu vise și dorințe și multe speranțe! O prietenă bună și un model pentru mine, sper eu și pentru mulți dintre voi!

O găsiți aici, aici și acasă la ea sau la facultate! :p

Lectură plăcută!

525054_419011798154169_2075940217_n

1. Care este cea mai mare pasiune a ta ?  Cum a apărut aceasta? –  În topul pasiunilor se află antreprenoriatul ! A apărut din dorința de a contribui cu ceva la schimbarea lumii și din ambitia uriașă de a realiza ceva în viață de care să fiu mândră.

2. Ce ți-a adus bun în viață? În primul rând mi-a adus oameni minunați și frumoși, prieteni buni și o viață mai prosperă din care nu lipsește niciodată optimismul și motivația de a reuși.

3. Mai ai timp și pentru alte pasiuni? Care sunt acestea? – Desigur ! Am învățat să-mi organizez timpul și activitățile cele mai importante, dar nu neglijez nici pauzele J. Sunt pasionată de psihologie, în special de ramura dezvoltării personale, de muzică, îmi face mare plăcere să cânt, mă destinde, și îmi place să călătoresc mult și să cunosc cât mai multă lume.

4. Ești o persoană ocupată? Cum îți împarți timpul?  –  Sunt o persoană destul de activă, nu-mi place rutina așa că fac orice să ies din zona de confort. Mă înscriu și particip la multe activități educaționale ce mă ajută să mă dezvolt personal, dar și profesional. Sunt perioade când planurile, proiectele, activitățile îmi ocupă destul de mult timp, dar sunt și perioade mai lejere când am timp de relaxare, plimbări, filme.

5. Ce faci când nu faci nimic? – Ce fac când nu fac nimic ? Nu cred că există moment în care să nu fac nimic; acest cuvânt fiind perceput de mine sub forma unei activități. Uneori îmi place să rămân doar eu cu mine, să meditez, să-mi fac noi gânduri, planuri, visuri…

6. Cum lupți împotriva plictiselii ? Ai vreo strategie?  – Nu prea mă plictisesc, întotdeauna caut să fac ceva ce-mi face plăcere, iar uneori pierd noțiunea timpului, dar încerc din răsputeri să mă detașez de zona de confort : citesc cărți, fac plimbări prin natură.

7. Ce înseamnă pentru tine o viață bine trăită / trăită așa cum trebuie? Aud foarte des discutându-se despre timp și pasiune. Ce sau cine crezi că le face pe acestea două să fie de calitate?  – O viață trăită așa cum trebuie, după părerea mea, e perioada în care te descoperi pe tine, îți descoperi scopul pe Pământ și te bucuri de tot ce-ți oferă acești câțiva ani ai vieții. Îmi place să împărtășesc oamenilor bucuriile oferite de lucrurile simple și să-i fac să iubească viața. Și apropo de viață, am și un citat preferat de la Pavel Coruț care zice așa : ”Viața nu e sentimentală, nu e nici rea, nici bună. Viața   e dreaptă: recompensează pe cei merituoși, pedepsește pe cei leneși, lovește pe cei care îi încalcă legile.” Viața trebuie trăită prin iubire, libertate, fericire și recunoștință.

8. Ce crezi că este timpul?   – Foarte bună întrebare! Nu m-am gândit niciodată, dar totuși, tind să cred că timpul este o perioadă continuă a vieții. Putem merge în urma lui, odată cu el, dar niciodată înaintea lui.

9. Ce crezi că este pasiunea?  – Pasiunea este scopul pentru care am fost trimiși pe Pământ, ea ne exprimă unicitatea și ne motivează să ne îndeplinim visurile.

10. Care sunt atributele esențiale ale timpului și ale pasiunii?   – Pasiunea înseamnă curaj, responsabilitate, dezvoltare. Timpul înseamnă organizare și responsabilitate. Aceste atribute mă ajută să-mi organizez viața și să-mi „trag palme” în cazul în care mă observ plângându-mă de mine. 

11. Ce valoare au acestea pentru tine?   – Timpul și pasiunea și le face omul cu mâna lui. Aș putea spune că își decide viața prin timp și pasiune. Au o legătură foarte puternică cele două între ele: dacă îți petreci timpul făcând ceea ce-ți place, 6 ore vor deveni jumătate de oră dar în același timp necesită mult timp și muncă să-ți descoperi pasiunea. Totul ține de noi, cum ne organizăm timpul și cum ne prioritizăm activitățile.

12. Ce a rămas neschimbat la tine acum, raportându-ne la perioada copilăriei, adolescenței?  – Cred că dorința de a fi în top, ambiția și curajul de a acționa nu s-au schimbat. Uneori, uitându-mă la mine cea din trecut, mă văd surprinsă de dovezile de curaj ce le-am făcut atunci fără să-mi dau seama.

13. Ce nu se știe despre tine?   –  Nu se știe că voi fi în topul femeilor de afaceri din Romania J (vorbește optimismul din mine).

14. Care a fost prima lecție de viață pe care ai învățat-o?   – Că nu ar trebui să te încrezi în aparențe și că încrederea se câștigă greu.

15. Ce proiecte de viitor ai ? – Un plan în viitorul apropiat este cel de a ajuta liceeni, în general, să se dezvolte personal, să-i ajut să-și descopere pasiunea, să o cultive și să fac un business din aceste acțiuni.

16. Ce cărți citei în liceu / facultate și au lăsat urme ? Câteva titluri..   ”Enigma Otiliei”, ”Idiotul”, ”Mândrie și prejudecată”, ”Prințesa ghețurilor”, ”Alchimistul”. 

17. Care sunt lucrurile din viața ta  care îți oferă și mențin echilibrul emoțional?    – La fiecare sfârșit de an îmi trasez realizările dar și lucrurile ce nu le-am făcut, plimbări în natură , citesc cărți de dezvoltare personală și citate însemnate de mari scriitori, în fiecare zi privesc soarele și lucrurile simple ce mă înconjoară și-mi spun cât de minunată e viața și cât de norocoasă sunt.

18. Dorești să vorbești puțin despre oamenii care te-au inspirat, te-au motivat, care au însemnat ceva pentru tine?   – Prima persoana care m-a făcut să-mi schimb radical viața a fost Pera Novacovici, prin site-ul lui de dezvoltare personală. M-a făcut să privesc viața dintr-un unghi total opus față de cum o vedeam înainte. Alte persoane care au contribuit la Madalina Viziteu de astăzi sunt Lorand Soares, Andy Szekely, Andreea Papp.


5 thoughts on “Despre pasiuni și viață: Mădălina Viziteu

Am ceva de spus:

