Happy Birthday Music


La mulți ani Marius Moga!

marius-moga

Astăzi, MM împlinește 31 de ani! Mulți înainte, zic eu! MM este un om pe care eu îl apreciez foarte mult. Și îl apreciez cu atât mai mult cu cât a organizat Happy Birthday Music – un concert caritabil, în urma căruia fondurile adunate vor fi folosite pentru a cumpăra intrumente muzicale unor copii din centrele de plasament.

”Anul ăsta, m-am gândit ca ziua mea de naștere să fie… altfel. Tot timpul suntem întrebați ce ne dorim de ziua noastră, ce am vrea să primim, noi evităm din politețe răspunsul și tot așa… Ei bine, eu știu foarte clar ce cadou vreau de ziua mea: vreau să îi ajutăm pe ei, pe acești copii din centrele de plasament care iubesc muzica și nu au resursele necesare să se bucure de ea! ” a scris zilele trecute pe facebook.

Foarte tare ideea. Acum mă gândesc că vreau și eu să-mi sărbătoresc ziua de naștere într-un mod atât de special! Am deja niște idei. Dacă aveți și voi niște idei, nu ezitați să-mi spuneți! Poate facem ceva frumos, frumos!

(nu m-am putut abține)


2 thoughts on “Happy Birthday Music

Am ceva de spus:

