WordPress.com și cadoul meu


WordPress.com m-a întâmpinat frumos în această seara, în jurul ore 21 (ce ziceam eu de 21 ? :D ). Și anume: a realizat un raport al blogului pe anul 2012. Foarte fain! Zic!

Am acest blog de ceva timp, de ordinul anilor, dar până acum câteva luni nu-l foloseam decât pentru a posta poeziile sau fragmente din cartea la care lucrez, și uneori mai postam fotografii, videoclipuri – lucruri care îmi făceau ș îmi fac mare plăcere. Dar lucrurile s-au schimbat puțin, eu am din ce în ce mai multe idei și sunt interesată din ce în ce mai mult de tot felul de evenimente și oameni care merită să vorbesc despre ele și ei, undeva. Așa s-a produs schimbarea: scriu mai mult pe blog (sper eu să am dreptate că și calitatea scrierilor crește, deși recunosc că mai am mult, mult de învățat!),atât pe profilul meu de facebook, cât și pe pagina de facebook aferentă blogului, pe twitter și pe google +.😀 Și cum ziceam, mai am de învățat, iar cum practica e cel mai bun profesor, îmi propun să scriu mai mult și mai bine și să am o legătură din ce în ce mai strânsă cu oamenii minunați care mă citesc. Mulțumesc tuturor! Și la mulți ani plini de bucurii, gânduri bune și putere de muncă, de asemenea multă putere de a trece peste greutățile vieții și multă sănătate! Să ne citim cu bine la anul!

 

PS: E musai ca primul meu articol din 2013 să fie despre tunsorile bob! – prea multe persoane le caută pe blogul meu. Să le ajut să le și găsească. Zic!

Here’s an excerpt:

600 people reached the top of Mt. Everest in 2012. This blog got about 2,500 views in 2012. If every person who reached the top of Mt. Everest viewed this blog, it would have taken 4 years to get that many views.

Click aici pentru a vedea raportul complet.


12 thoughts on “WordPress.com și cadoul meu

      1. Adevar graiesti. Nu e nimic rau in asta, chiar sunt curios ce articol vei avea, insa am eu o problema cu tunsoarea bob. Nu stiu de ce, dar nu prea imi place. Poate ca persoana care m-a facut sa „urasc” tundoarea asta nu era facuta pentru astfel de tunsoare.

        Apreciază

              1. eram și ”puțin” blondă pe atunci :))

                Am trecut prin multe chestii mai mult sau mai puțin plăcute, iar ca femeie, primul lucru pe care îl făceam era să schimb ceva la părul meu. Așa a trecut el prin multe, multe schimbări.😀

                Apreciază

Am ceva de spus:

