13 dorințe


decorating-kit-number-13-red-pack-of-3Bună să vă fie ziua Anului Nou!

Știți vorba aia ”Bine faci, bine găsești” ? Sigur că o știți, mai ales Alex.😀 Ei bine, așa cum eu i-am provocat pe prietenii din blogosferă să scrie despre cele  21 cuvinte mai importante pentru ei la sfârșit de an, așa am fost și eu provocată de către Oana să-mi scriu cele 13 dorințe pentru acest an.

Recunosc că îmi făceam în fiecare an o astfel de listă, dar sfârșitul lui 2012 m-a prins pe alte gânduri. Mi-am zis ”Ioana, ai 21 de ani. Ești liberă să faci ceea ce vrei, când vrei. O dată-n viață te intersectezi cu această minunată vârstă!” Deci nu voiam să-mi mai fac liste.

Dar cum numărul 13 este preferatul și norocosul meu și am și am citit provocarea în 2013, am pus mâna pe creion și mi-am notat în carnețel cele mai ”urgente” 13 dorințe, cele pe care vreau să le împlinesc imediat (asta însemnând până la ziua mea de naștere, pentru atunci am alte 21 dorințe, dar toate la timpul lor.) Să-i dau bice, zic!

13_tattoo_by_brandon74-d3hpmmx

  1. Voi vizita un prieten care are nevoie de mine, care locuiește departe de mine și pe care nu l-am văzut deja de prea mult timp.
  2. Voi vedea Dunărea.
  3. Voi petrece cât mai mult timp cu ”gândacul meu” și cu Skippy, pisica mea.
  4. Voi lua punctaj maxim la examenul de engleză programat pe 13 ianuarie.
  5. Voi trece cu brio toate examenele din sesiune.
  6. Voi trece cu bine peste 5 februarie. Nu întrebați! Mulțumesc🙂
  7. Îmi voi decoda telefonul. M-am săturat de Vodafone.😀
  8. Voi participa la mai multe evenimente de dezvoltare personală și profesională și voi scrie despre ele și despre mine, desigur, pe blog.😀
  9. Voi pune pe picioare, alături de o mână de oameni talentați și prieteni buni, un proiect îndrăzneț și deocamdată secret.
  10. Voi merge la sală.
  11. Voi ajunge în București, nu Budapesta și îi voi vedea pe toți oamenii minunați și prietenii dragi din ASMI, USR și nu numai, dar mai ales pe scumpa mea Miky.
  12. Voi fi acceptată să fac practică în cele 2 locuri în care-mi doresc, alături de adevărați profesioniști.
  13. Voi discuta cu editorul unui prieten despre publicarea unora dintre textele mele.🙂

Astea sunt dorințele mele pentru acest început de an!

Îmi cam place să lansez provocări! ;)) Așa că acum o să provoc și eu 13 prieteni din blogosferă: Alex, Dan, Diana și DanEla, Ioana, Florin, Alex și Laurențiu,  Mădălina, Petru, Roxana, Vicol.

Numai bine!

 


26 thoughts on “13 dorințe

    1. Foarte frumos spus! Și eu îmi doresc ca oamenii dă fie mai buni tot timpul. Știu că stă în puterea fiecăruia să facem acest lucru posibil! Mulțumesc frumos!
      Un an nou plin de iubire si zambete! Numai bine!

      Apreciază

Am ceva de spus:

