2012 în 12 imagini


M-am trezit astăzi puțin nostalgică și uitându-mă prin fotografiile pe care le-am făcut anul trecut, mi-a venit ideea de a face un fel de calendar, alegând pentru fiecare lună o fotografie reprezentativă. A fost greu de ales, dar am reușit în cele din urmă. Iată ce a ieșit:

1. Ianuarie

ianuarie

–  primul meu loc de muncă din 2012😀

2. Februarie

februarie– am trecut cu bine de prima sesiune. Și mi-am convins colegii că sunt nebună!🙂

3. Martie

martie– prima dată 20 de ani, prima dată brunetă, prima dată în rochie în public.🙂

4. Aprilie

aprilie

5. Mai

mai– verișori scumpi.

6. Iunie iunie

7. Iulie

iulie– nepoțica.

8. August

august– vacanță în Neamț.

9. Septembrie

septembrie– prima zi de școală. 

10. Octombrie

octombrie– Halloween😀

11. Noiembrie

noiembrie– BizCamp – un eveniment care m-a schimbat.

12. Decembrie

decembrie


12 thoughts on “2012 în 12 imagini

Am ceva de spus:

