Cine voi fi în 2013?


miniE timpul să răspund unei alte provocări primite de la Anca și Dan.😀

Ei bine, în 2013 voi fi versiunea îmbunătățită a mea: Ioana 21.0.🙂

Asta îmi doresc, asta sper, asta voi fi!

Pe plan personal (care este în construcție, așa cum am precizat și în articolul Cuvântul lui 2013), ca om, femeie, iubită voi fi fericită. Ca soră (”mamă”) îmi voi ocroti și sprijini puiul. Ca fiică și nepoată voi cea care nu dezamăgește și face oameni și îngeri mândri.  Ca verișoară și mătușă îmi voi alinta copilașii și îi voi învăța de bine. Ca prietenă voi fi alături de oamenii dragi din jurul meu. Voi dărui iubire și voi fi eu, Ioana cea adevărată.

Apoi, voi fi o studentă căreia nu îi este suficientă teoria, care va învăța din practica unor profesioniști. Nu promit să iau note maxime la seminarii și examene, să am cea mai mare medie din an sau mai-știu-eu-ce, promit doar să rămân fidelă credințelor mele și să învăț să fiu o profesioniștă în domeniul ales. Mă las ghidată de pasiune!

La fel voi face și ca voluntar. Voi fi o E-Team-istă convinsă!

De asemenea, alături de câțiva prieteni, voi pune bazele unui proiect frumos, care va ajuta mulți adolescenți.

Ca blogger voi achiziționa un domeniu numai al meu și voi crește, pentru că sunt foarte mică acum.😀

Voi fi și ”femeie de afaceri” (ce-mi place cum sună :D) pentru că acum urmez un curs de antreprenoriat și am câteva idei de afaceri pe care le voi pune în aplicare.

În 2013 voi fi cea care își ia viața în propriile mâini, care nu se mulțumește cu puțin, cea care caută noi oportunități de dezvoltare, cea care are nevoie de rezultate vizibile!

 

 


11 thoughts on “Cine voi fi în 2013?

Am ceva de spus:

