Mulțumiri speciale


Ieri a fost o zi .. specială! După cum știți, a fost mare sărbătoare (cea care încheie sărbătorile de iarnă): Sfântul Ioan, sfânt al cărui nume îl port cu mândrie și multă plăcere, motiv pentru care m-am sărbătorit și am fost sărbătorită!

Mi-am început ziua puțin cam diferit de cum îmi petrec de obicei zilele în care sunt sărbătorită (sunt 6 pe an!!) sau ziua de naștere, și anume: am mers la medic. Mi-am petrecut cam jumătate de zi acolo. Nu-mi place să recunosc asta și deși suport durerea, în general, foarte bine,  m-am simțit destul de rău în ultima vreme și chiar dacă mă prefăceam (încercând să mă conving mai mult pe mine) că mă simt excelent, ca în zilele bune, nu mi-a ieșit atât de bine. Astfel, m-am trezit și mi-am făcut curaj să îmi văd de sănătate!😀

Nu o să vă plictisesc cu toate chestiile pe care mi le-a spus doamna doctor, pentru că nu aceasta e ideea articolului, chiar vă rog să nu vă faceți griji pentru mine, la câte urări de sănătate am primit ieri, o să mă fac bine cât ai zice ”pești”.😀 Bine, bine, poate că nu chiar atât de repede.😉

Ideea prezentului articol e să mulțumesc (și pe această cale) tuturor celor care mi-au dorit toate cele, care au fost destul de mulți. Mulțumesc facebookului că există,dar și telefoniei mobile!😀

Îi mulțumesc și lui Sergiu că m-a suportat cealaltă jumătate de zi pe care am petrecut-o împreună în Odaia cu cafea (unul dintre localurile mele favorite din Iași), savurând ceai (eu) și cafea (el) și citind mesajele minunate de la voi și făcând poze și vorbind foarte mult (eu😀 ), chiar am și râs, ca să mai uit de durere. Mulțumesc!

Unii spun că dramatizez destul de mult, că iau viața prea în serios, mie nu-mi pasă și spun că apreciez toate lucrurile care mi se întâmplă, tot ce trăiesc, pentru că .. mi se poate întâmpla un lucru de zeci de ori și d fiecare dată mi se va întâmpla diferit, de aceea mă bucur la maxim de tot ce e bun în viața mea, de energia pe care mi-ați transmis-o voi prin intermediul mesajelor voastre (o să-mi ajungă până în sesiune🙂 ) și de asemenea, sunt recunoscătoare și pentru ce mi se întâmplă rău. Nu regret nimic!

Mai pot să zic doar că vă doresc tuturor infinit ceea ce mi-ați dorit și-mi doriți și-mi doresc mie!

Vă îmbrățișez virtual – doar până o să am ocazia să o fac și real – cu mult, mult drag!

snapshot


2 thoughts on “Mulțumiri speciale

Am ceva de spus:

