12 săptămâni


Imagine Cu câteva zile în urmă, o prietenă a intrat într-o provocare sportivă de 12 săptămâni care constă în faptul că va merge la sală de 5 ori pe săptămână și va lucra câte o oră pe zi. Știu că am zis și eu că voi merge, dar (marele meu inamic) încă nu am timp. Și nici nu mă încântă ideea pe frigul ăsta. Vreau să stau cât mai mult în casă și să citesc cărți bune, sau să vizionez filme interesante, care-mi chinuie creierașul. Prietena mea are o motivație de fier. O invidiez pentru asta. Însă, s-a gândit ea să mă provoace și pe mine să-mi găsesc o provocare de 12 săptămâni. M-am gândit și tot gândit și încă nu știu ce aș putea face în următoarele 3 luni. Acum mi-e gândul doar la examenul din weekend și la sesiune, dar nu vreau să o refuz, îmi plac provocările. Mai ales că în această perioadă mă simt plină de energie, forță și voință. Dar în pană de idei.

Voi ce idei aveți?


6 thoughts on “12 săptămâni

  1. Vreau si eu sa ma provoace cineva sa dorm 12 din 24😀
    Avand in vedere ca sunt la servici peste 8 sau 10 ore pe zi , ca deja urasc biroul ala …nu chiar😀 …si apoi mai merg si la sala ( dar numai de 3 ori pe saptamana) si ma mai merg 2 zile si la dans cu piticul meu , apoi mancare , casa , blog fff putin in ultima vreme ….vreau sa dorm😀

    Apreciază

Am ceva de spus:

