Ce știți despre produsele Allview?


De curând am descoperit un site, BlogAwards se numește și este destul de interesant. Se autocaracterizează ca fiind:

primul site romanesc care face legătura între bloggeri și companii prin intermediul campaniilor și concursurilor.

BlogAwards.ro este cea mai eficientă platformă prin intermediul căreia advertiserii își promovează produsele sau serviciile în Social Media.

Sună destul de bine, nu? M-am uitat peste campanii, sunt interesante, de premii nici nu mai vorbesc, să nu ziceți că sunt materialistă. Dar, vă invit pe toți să trageți cu ochiul peste informațiile de acolo și să-mi spuneți ce păreri aveți. Mai mult, vă invit să participați la campaniile propuse, poate chiar câștigați din premiile minunate. Iar dacă faceți asta, puteți posta la finalul însemnărilor cu care participați în campanii fraza: “Am aflat despre această campanie BlogAwards din acest articol de pe My life as Ioana.“ :D

Eu am aflat despre campania Allview și, cum îmi doresc de ceva timp să-mi schimb telefonul, mi s-a pus pata pe acesta:

3627b5cfba

Mi-am propus ca anul ăsta să-mi decodez actualul telefon (pe care l-am îndrăgit mult, dar pe care îl am deja de prea mult timp, simt nevoia să fac o schimbare – o să mă ierte el😀 )  , dar dacă o să pot să mi-l iau pe cel de mai sus, nu o să ezit.😀

*Am aflat de această campanie susținută de BlogAwards de pe blogul Nota de subsol. *

Voi ce știți despre aceste produse, ce părere aveți despre ele?


6 thoughts on “Ce știți despre produsele Allview?

Am ceva de spus:

