De ce merg fetele însoțite la baie?


Sunt o mare fricoasă. Acesta este adevărul și o să-l recunosc mereu.

Dar ce mi-a fost dat să trăiesc zilele trecute .. a fost prea de tot!31lF0Cpki0L._SY300_

De ceva timp îmi petrec week-end-urile la un curs de antreprenoriat, într-o localitate din Iași, din apropierea graniței cu Republica Moldova. Sala de curs (din interiorul uneia din bibliotecile din localitate)  e frumoasă, încăpătoare, cu multe din tehnologiile moderne, mai mare dragul. Cu încălzirea a fost puțin mai dificil, dar suntem oameni descurcăreți și am rezolvat. Toate bune și frumoase până  aici. Grozăvia s-a petrecut când am avut nevoie să merg seara (iarnă – se întunecă devreme) la baie și am vrut să aprind lumina. Da` de unde? Că doar lumea nu merge la bibliotecă (la baie) seara / noaptea. Îmi fac puțin curaj și merg mai departe, ce se poate întâmpla rău? Dar iată că dau cu ochii de un calorifer… Ghici ce era pe el! Un prosop alb, iar deasupra … cireașa de pe tort: un cuțit din acela mare pe care l-am mai văzut la ai mei că îl foloseau la taierea porcului, în copilărie. Uite cum am ”ciulit” eu urechile și am făcut ochii mari. Mi se făcuse o frică de zile mari (mai ales că nu suport cuțitele, unul dintre motivele pentru care nu gătesc😀 ) și se făcea că auzeam tot felul de zgomote…

Așa am ajuns la concluzia că orice fată trebuie să meargă la toaletă însoțită! Mereu! O să-mi iau și eu o însoțitoare de acum, că nu se mai poate!


13 thoughts on “De ce merg fetele însoțite la baie?

    1. Păi..
      1. Se poate întâmpla orice la baie. Avem nevoie de un ajutor. Pentru orice eventualitate.
      2. Mergem la baie ca să ne aranjăm hăinuțele, părul, să ne revizuim machiajul. Oglinda mai minte. Avem nevoie de o altă fată care să-și spună părerea.
      3. Vorbim foarte mult. Nu putem să facem excepții, așa că avem nevoie de cineva cu care să vorbim în timp ce ne aranjăm sau ne spălăm mâinile!😀
      Și lista cred că poate continua..

      Apreciază

      1. 1. Ce se poate intampla in baie la fele. de obicei nu intra un baiat in baie la fete decat daca e prea beat si nu vede decat stele verzi.
        2. Oglinda nu minte niciodata.
        3. Chiar simtiti nevoia sa vorbiti cu cineva cand sunteti la baie?

        Sunt baiat, si niciodata nu voi intelege acestu lucru. Poate cu detalii „ca la prosti”.

        Apreciază

        1. Orice e posibil.
          Păi n-ai citit ce mi s-a întâmplat mie? Dacă intra un psihopat după mine și folosea cuțitul? Poate că fabulez, dar .. nciiodată nu se știe!
          Și .. există fete și .. fete.😀 Fiecare cu .. nevoile ei. Nu mă mai contrazice! :))

          Apreciază

  1. Buna! Daca ma ajuti cu o postare pe blogul tau iti dau domeniu .info si banner pe blogul meu! Detalii gasesti in ultima mea postare! Asept un raspuns de la tine, sper eu pozitiv😉
    Iti doresc o zi placuta in continuare,
    Vlad

    Apreciază

  2. A fost demonstrat că mai puţin de 5 % din ceea ce credem că ni se va întâmpla negativ se va adeveri.
    Eu cred ca vei folosi aceasta scuză pentru a merge cu fetele pentru o mică bărfă….scuze o evaluare a situaţiei şi a masculului cel mai feroce (desigur, fără un cuţit în mână)

    Apreciază

Am ceva de spus:

