Voucher gratuit


Ideea e următoarea: Cristi oferă un vocher gratuit de 50 lei la Petrom + încă 10 lei. Uite ce spune el:

Lucrurile stau în felul următor: îmi cereți voucherul printr-un comentariu pe blog la acest articol, la cel anterior  sau pe pagina de facebook. Eu vi-l trimit prin poștă. Îl luați, mergeți cu el la Domo, îl folosiți, îmi trimiteți o copie după factură și/sau bonul fiscal (pe una din ele va scrie că ați folosit voucher-ul), iar eu vă trimit 10 lei prin transfer bancar.

Condiții: persoana respectivă să nu fie angajată la vreuna dintre cele două firme menționate în titlu. Bonus, dacă e din Bacău, îi voi da banii personal, cu o strângere de mână și un mare mulțumesc.

La fel ca și Dan sau Răzvan, eu nu am ce face cu el, dar poate, poate cineva e interesat!


4 thoughts on “Voucher gratuit

Am ceva de spus:

