Examen de nota …


Uite că am trecut și primul hop din sfera examenelor de anul acesta!😀

(Pot șterge un punct de pe lista de dorințe.🙂 )

A fost un examen ușor, am făcut totul bine, dar nu au lipsit emoțiile, altfel nu aș fi simțit că fac ceva important.

O să-mi lipsească doamna profesor, colegii, week-end-urile în care mă trezeam dimineața (da, eu!😀 ) și ajungeam seara acasă, sala de curs, glumele și sesiunile de râs ”pe bune”..😀

Dar mă bucur foarte mult că am acumulat multe cunoștințe, că am făcut un prim pas spre ”femeia de afaceri” care voi deveni.😀

Mai sunt câțiva pași de făcut .. așa că: mult succes mie!

Și mult succes vouă în tot ceea ce faceți și vă doriți cu adevărat să faceți!

signing


7 thoughts on “Examen de nota …

Am ceva de spus:

