Dorință veche. Dorință nouă.


E vorba, de fapt și de drept, de aceeași dorință. Ador câinii (și pisicile: Skippy e atât de specială pentru mine😀 ) și mi-e dor de perioada când aveam 10. Acum am mai rămas cu 3 (doi pechinezi și un câine de curte la țară), și m-am îndrăgostit iremediabil de Lizuca (o puteți vedea aici). Mereu mi-am dorit un câine mare. Un timp am reușit să mă bucur de Max, rottweillerul unchiului meu, dar împrejurările au făcut în așa fel încât să mă despart de el. Iar de ceva vreme îmi doresc să o înfiez pe Liza, mai ales că stăpâna ei nu o mai poate ține foarte mult.

Nu știu câți dintre voi vă amintiți de ea, dar anul trecut era mult mai micută și petrecea mult timp în zona Kaufland Păcurari, până într-o zi când se întâmplase ceva iar ea și-a rupt un picioruș. Îmi amintesc că circulau și pe facebook niște fotografii cu ea, alături de rugamintea de a o ajuta cineva. Atunci, actuala ei stăpână a luat-o, a îngrijit-o și a făcut-o mare și frumoasă. Un asemenea ajutor nu putea veni decât din partea unui om minunat. Sunt foarte puțini cei care își asumă astfel de responsabilități.

Acum, vorba aia: ”după război, mulți viteji se arată”. Din diverse motive, Liza are nevoie de o altă casă, iar eu o vreau!

Dacă am început anul cu dreptul și mi-am făcut singură cadouri frumoase, sper ca de ziua mea de naștere să-mi pot îndepli această dorință.

426513_10150598648918163_1690816966_n


Am ceva de spus:

