Cei mai frumoși ochi triști


[fragment]

Un copil mi-a zis : „Ai cei mai frumoși ochi triști.” Un copil! Cum poate vedea și simți un copil tristețea mea când nimeni altcineva nu o poate face? Sau poate că poate, dar nu vrea. Uneori nici eu nu vreau să-mi văd ochii.

Și mi-a rămas întipărită în minte imaginea copilului care mi s-a așezat pe genunghi, mi-a luat fața în mânuțele lui mici și gingașe, m-a privit în ochi câteva clipe și mi-a zis cu mare sinceritate că am cei mai frumoși ochi triști și că nu trebuie să plâng niciodată, apoi mi-a făcut năsuc. ”Năsuc” e alintul nostru de toate zilele și constă în faptul că ne alăturăm frunțile și ne atingem năsucurile de-o parte și de cealaltă.

Copilul ăsta îmi dă lecții de viață de când s-a născut. Un suflet atât de pur.

Nu o să îi uit niciodată ochii albaștri mari, moțul blond din vârful căpșorului, primul cuvânt, primul pas, primul năsuc lovit..

Nu o să îi uit niciodată zâmbetele și râsetele care-i înseninau fețișoara atunci când dormea și-i vegheam somnul.. Se zice că visa îngerași.

Nu o să uit niciodată cât de tare îmi strângea mâna atunci când era bolnăvior și i se făceau injecții..

Nu pot să uit întrebările și curiozitățile lui la care eu nu aveam niciodată răspunsul potrivit și tot el îmi explica până înțelegeam.😀

tumblr_lycnrgh9yy1qef21ko1_500_large


2 thoughts on “Cei mai frumoși ochi triști

Am ceva de spus:

