Moartea căprioarei


politia-noapteaÎn această seară, mă întorceam liniștită acasă, pe E583. Cât se poate de liniștită pentru că vecinul meu de scaun avea chef de vorbă. Îi răspundeam, ca să nu dau dovadă de proastă creștere. Dar ”discuția” noastră a fost întreruptă de un BUM puternic, undeva aproape de Cotu-Morii. Deși mă aflam în spatele șoferului și eram atentă la drum (am și fobie de drum – dacă există așa ceva :)) – adică mi-e tare frică să nu fac vreun accident) nu am văzut nimic. Ceea ce s-a întâmplat a fost că am lovit (nu eu, ci șoferul sau mașina  cu noi înăuntru..) o căprioară. Nu știu de ce și cum ne-a ieșit în cale, cert e că a fost lovită în plin. Sărăcuța, era destul de mare și a fost aruncată în partea cealaltă a străzii. A fost destul de șocant pentru mine, iubitoare de animale, doar să conștientizez ce s-a întâmplat, pentru că nu am avut curajul să cobor să o văd (mai ales să-i fac poze). Am sunat la poliție, sperând ceva .. Dar au venit târziu domnii și nu știu dacă o puteau ajuta cumva, dar căprioara a murit între timp.

Așa că ne-am întors la ale noastre, eu cu gândurile și oboseala mea, băieții la gândul că ar fi mâncat friptură de căprioară în weekend …


6 thoughts on “Moartea căprioarei

  1. Trist, nimic de spus dar te-ai gândit vreodată că o manevră bruscă de evitare s-ar fi putut termina mult mai rău ? E îndeobşte cunoscut faptul că un animal a cărui privire este prinsă în raza farurilor are un moment în care pare ca şi paralizat după care, brusc, instinctual probabil, ţâşneşte haotic într-o direcţie oarecare. Sunt tare, tare greu de evitat.

    Apreciază

Am ceva de spus:

