Ghid de supravietuire in sesiune


Așa zic și eu, Romina!
Spor și baftă studenți dragi!

Sparkle And Love

Te-ai pregatit???

Da e perioada aceea care te scoate din sarite si care te face sa te gandesti cat de bine ti-ar fi acum pe o plaja undeva cu un cocktail in mana si sa uiti ca te-ai apucat de vreo facultate.

Pei uite ca nu poti fugi si nu te poti ascunde acum … Sesiunea e aici si ne „mananca” zilele😦

Acesta e si unul din motivele pentru care am lipsit de pe blog in ultima perioada deoarece e foarte dificil sa imi organizez totul. Am spus eu ca voi incerca sa ma organizez mai bine si sa ma fac fetita serioasa dar pfff… e greu!!

Oricum am sa revin la subiectul principal si anume la modul in care ar trebui sa se desfasoare o sesiune normala … pentru oameni normali :))

Daca vine vorba de pregatire atunci ai nevoie de:

  • Markere
  • Carti
  • Foi
  • Pixuri cat mai multe

Vezi articol original 475 de cuvinte mai mult


2 thoughts on “Ghid de supravietuire in sesiune

Am ceva de spus:

