*13*


we5 februarie 2013 – zi frumoasă ca o primăvară. Nu mă poate contrazice nimeni atunci când zic că a fost cea mai frumoasă zi din acest an! Dar și cea mai tristă – pentru mine. E ziua în care s-au împlinit 13 ani de când bunicul meu iubit a plecat de lângă mine. Îmi amintesc că ziua în care a plecat era la fel de frumoasă, colorată timid în verde. Și mirosea a liniște, a pace. După credințele populare însemna că a plecat liniștit, ba chiar bucuros. Îl cred. Cine nu ar fi buuros să scape de o suferință atât de grea? Și totuși îl acuz că m-a condamnat pe mine la una și mai grea. O să vină ea ziua când o să fie nevoie să-mi dea eplicații. Glumesc. Doar puțin.

 

*Sper că ești bine acolo unde ești și să fii mândru de mine. Însă nu uita că sunt doar un copil, fetița ta alintată și gălăgioasă, care are nevoie de sfaturile tale, de glasul tău cald, de îmbrățișarea ta protectoare ..!*

 

** Am trecut cu bine de ziua care-mi tulbură atât de mult sufletul în fiecare an, așa că voi mai șterge un punct de pe lista celor 13 dorințe.🙂

Pe curând!🙂


4 thoughts on “*13*

Am ceva de spus:

