Îndrăgostit


Frumoasă când dormi,

Frumoasă când plângi,

Chiar și tristă,

Inimi frângi.

 

Boemă, naivă,

Îndrăgostită,

Fericită într-o lume născocită.

 

Femeie din vis,

Fără suflet în tine,

Vino aici și stai lângă mine.

 

Cu părul alună,

Cu ochii scânteie,

Cum să nu te vreau pe veci, femeie?

 

Ești una!

Singura care mi-e pe plac.

Am atâtea să-ți zic și tu-mi ceri să tac.

 

Nu vreau să te-nțeleg deloc.

De restul lumii nu-mi pasă.

Vreau doar să mergi cu mine acasă.tumblr_mhdxmajeFC1r1op3mo1_500


Am ceva de spus:

